Zwroty i reklamacje

Prosta procedura zwrotu i reklamacji, abyś mógł bez obaw dokonywać zakupów.

Zwrot towaru – odstąpienie od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, co ważne — w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.

Jak odstąpić od umowy?

  1. Wyślij do nas jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu – mailowo lub pocztą tradycyjną.
  2. Odeślij produkt na nasz adres:

    Pi 3,14 Dawid Napierała
    ul. Podmiejska 38,
    62-800 Kalisz

  3. Dołącz formularz zwrotu lub krótkie pisemne oświadczenie z danymi i numerem zamówienia.

Ważne zasady:

  1. Musisz odesłać produkt w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu.
  2. Produkt nie powinien być używany w sposób wykraczający poza konieczny do sprawdzenia jego cech i funkcji.
  3. Koszt odesłania produktu ponosi Klient (chyba że uzgodnimy inaczej).
  4. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od otrzymania oświadczenia – przelewem lub przekazem pocztowym.

Reklamacje – produkt z wadą lub uszkodzeniem

Jeśli zamówiony towar ma wadę fabryczną lub został uszkodzony w transporcie, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, ponieważ tak stanowią przepisy Kodeksu cywilnego.

Jak złożyć reklamację?

  1. Skontaktuj się z nami na adres biuro@pi314.pl lub telefonicznie na numery +48 792 466 337 i +48 792 466 371
  2. W zgłoszeniu podaj opis wady i datę jej zauważenia i swoje oczekiwania (wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy).
  3. Gdy uzgodnimy szczegóły, odeślij towar na nasz koszt na adres naszej siedziby.

Ważne:
Jeśli podczas transportu przesyłka została uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem i kontakt z nami.

Czego nie można reklamować lub zwrócić?

  1. Produktów wykonanych na indywidualne zamówienie (np. spersonalizowane naklejki).
  2. Różnic kolorystycznych wynikających z ustawień monitora – nie stanowią podstawy reklamacji.
  3. Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które użytkownik uszkodził lub używał niezgodnie z ich przeznaczeniem, ponieważ takie działania wykluczają możliwość reklamacji.

Czas rozpatrzenia reklamacji

  1. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych.
  2. Poinformujemy Cię o decyzji telefonicznie lub mailowo, w zależności od tego, którą formę kontaktu wybierzesz.
  3. W przypadku gdy uznamy reklamację, wymienimy produkt, naprawimy lub zwrócimy Ci środki.

Masz pytania?

  1. Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy:
  2. Skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.
0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu